lördag 1 augusti 2009

Solig lördagmorgon


Här åker min favoritbåt på Tall Ships`Races iväg till följande destination. Det var härligt att ett helt veckoslut få gå omkring och titta på fina segelfartyg och människor från när och fjärran..Hoppas vi har den snart i Finland igen, jag kommer att vara på plats då igen !
Idag står på programmet Hop Lop för Robins och Jennis del, besök av Jannica på eftermiddagen och Lasse, som tidigt i morse åkte till jobbet efter en paus på nästan 4 månader, hoppas han klarar av att jobba.
Posted by Picasa

5 kommentarer:

  1. Ja det är fina båtar, vi såg dem då de var i Stockholm för 2 år sedan.
    Mulet väder här idag, men ska ändå provköra nya båten! Jag ska försöka lägga upp en bild från färden på facebook ikväll.
    Ha en trevlig lördag och hälsa alla!
    Nina

    SvaraRadera
  2. Nina:Ska bli spännande att få se bild, kanske du har en bild på båten också?!
    Hälsa med dig o ha de bra!

    SvaraRadera
  3. Äntligen ett TSR-foto! Fint : )
    Hur klarade Lasse av arbetsdagen?
    Ha en bra kväll o hälsa!
    PS. Jag är nu upptagen med FB. Kollar och får nya vänner. Är en helt ny värld för mej. -Var det inte kiva att jag sammanförde dej o Babo?

    SvaraRadera
  4. Siv:
    Lasse klarade dagen bra, men nu är högra knäet sjukt (det friska)! Jo,det var kiva att bli vän med Babo, trodde först att Nina gjort vänförslaget innan jag såg på gmailen min att det var du.
    Alla hälsar här!

    SvaraRadera
  5. Roligt att du kommenterat i min blogg! :) Jag kan lova att muffinsen blev lika goda som de ser ut, så baka på ;)

    SvaraRadera